Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli.   Audioverze Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli. GSpeech
Pátek 28. duben 2017
Svátek má Vlastislav

Z Mostecka

Z Litvínovska

Ze sportu

Archivováno

Horní Jiřetín, Praha - Reklama značky Triola, která má svůj výrobní závod také v Horním Jiřetíně na Mostecku, získala bronzovou cenu na 21. ročníku prestižní soutěže o nejkreativnější českou reklamu, LOUSKÁČEK 2013.

Je na ní detail ženského dekoltu s odhalenými, půvabně něžnými a krásnými prsy, které nadnášejí barokní andílci. Na druhé reklamě je detail zadečku, který andílci se stejnou chutí podpírají.

Značka TRIOLA byla založena již v roce 1919 a navzdory času je stálicí na českém trhu. Zabývá se totiž sofistikovanou péčí o české národní bohatství. I tak se dá nazvat design a výroba spodního prádla pro české krásky. Naše ženy a dívky nejednou v historii dokázaly, že legendy, které se o jejich kráse po Evropě a po světě tradují, jsou pravdivé.

„Získané ocenění nám pomohlo zlepšit celkové povědomí o značce." vysvětluje Michaela Barochová, vedoucí oddělení vývoje a marketingu Triola Underwear.

„Dnes naše výrobky navrhujeme a šijeme podle posledních trendů v materiálech i v módě. A získali jsme v posledních letech i řadu dalších ocenění, např. Czech Made. Jsem velmi ráda, že si náš odvážný reklamní vizuál odnáší z tak prestižní soutěže vavříny. Využili jsme jej nejen v outdoorové reklamě na billboardech, ale také v síti našich prodejen a v printu. Odezvy byly překvapivě pozitivní. Na naši značku, které si opravdu velmi vážíme a doslova ji hýčkáme, pohlížíme moderně. České ženy jsou krásné a mají plné slovanské křivky a my jim šijeme prádlo doslova na tělo. A umíme to. Jistě jste si ale všimli, že na vizuálu nikde nepromujeme naše výrobky – ale jen výsledný efekt – plná, půvabná, „natur" prsa nebo pěkně tvarovaný zadeček. Naše reklama je sebevědomá, stejně jako dnes naše značka," dodává Michaela Barochová.

Soutěž každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Louskáček je součástí evropské soutěže The ADCE Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se letos koná v Barceloně. Ceny uděluje mezinárodní odborná porota kreativní agentuře, která zakázku zpracovala. V případě oceněné Trioly to je agentura Havas Worldwide Prague, bývalá Euro RSCG Prague.

Napsal
Oldřich Hájek
Author: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Více od autora

  Audioverze Horní Jiřetín, Praha - Reklama značky Triola, která má svůj výrobní závod také v Horním Jiřetíně na Mostecku, získala bronzovou cenu na 21. ročníku prestižní soutěže o nejkreativnější českou reklamu, LOUSKÁČEK 2013. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Je na ní detail ženského dekoltu s odhalenými, půvabně něžnými a krásnými prsy, které nadnášejí barokní andílci. Na druhé reklamě je detail zadečku, který andílci se stejnou chutí podpírají. Značka TRIOLA byla založena již v roce 1919 a navzdory času je stálicí na českém trhu. Zabývá se totiž sofistikovanou péčí o české národní bohatství. I tak se dá nazvat design a výroba spodního prádla pro české krásky. Naše ženy a dívky nejednou v historii dokázaly, že legendy, které se o jejich kráse po Evropě a po světě tradují, jsou pravdivé. „Získané ocenění nám pomohlo zlepšit celkové povědomí o značce. vysvětluje Michaela Barochová, vedoucí oddělení vývoje a marketingu Triola Underwear. „Dnes naše výrobky navrhujeme a šijeme podle posledních trendů v materiálech i v módě. A získali jsme v posledních letech i řadu dalších ocenění, např. Czech Made. Jsem velmi ráda, že si náš odvážný reklamní vizuál odnáší z tak prestižní soutěže vavříny. Využili jsme jej nejen v outdoorové reklamě na billboardech, ale také v síti našich prodejen a v printu. Odezvy byly překvapivě pozitivní. Na naši značku, které si opravdu velmi vážíme a doslova ji hýčkáme, pohlížíme moderně. České ženy jsou krásné a mají plné slovanské křivky a my jim šijeme prádlo doslova na tělo. A umíme to. Jistě jste si ale všimli, že na vizuálu nikde nepromujeme naše výrobky – ale jen výsledný efekt – plná, půvabná, „natur prsa nebo pěkně tvarovaný zadeček. Naše reklama je sebevědomá, stejně jako dnes naše značka, dodává Michaela Barochová. Soutěž každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur AKA. Louskáček je součástí evropské soutěže The ADCE Awards – Best of European Design and Advertising. Vítězné práce tak automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se letos koná v Barceloně. Ceny uděluje mezinárodní odborná porota kreativní agentuře, která zakázku zpracovala. V případě oceněné Trioly to je agentura Havas Worldwide Prague, bývalá Euro RSCG Prague. var loadAsyncDeferredFacebook = function() { (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = //connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, script, facebook-jssdk)); } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredFacebook, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredFacebook); else window.onload = loadAsyncDeferredFacebook; fSdílet Tweet var loadAsyncDeferredTwitter = function() { var d = document; var s = script; var id = twitter-wjs; var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?http:https;if(!d.getElementById(id)){ js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+://platform.twitter.com/widgets.js;fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);} } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredTwitter, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredTwitter); else window.onload = loadAsyncDeferredTwitter; window.___gcfg = { lang: cs }; var loadAsyncDeferredGooglePlus = function() { var po = document.createElement(script); po.type = text/javascript; po.async = true; po.src = https://apis.google.com/js/plusone.js; po.innerHTML = {lang: cs}; var s = document.getElementsByTagName(script)[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); }; if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredGooglePlus, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredGooglePlus); else window.onload = loadAsyncDeferredGooglePlus; NapsalAuthor: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. document.getElementById(cloakd3bf85c920a5cc0574e08d914c788d82).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addyd3bf85c920a5cc0574e08d914c788d82 = oldrich.hajek + @; addyd3bf85c920a5cc0574e08d914c788d82 = addyd3bf85c920a5cc0574e08d914c788d82 + e-mostecko + . + cz; var addy_textd3bf85c920a5cc0574e08d914c788d82 = oldrich.hajek + @ + e-mostecko + . + cz;document.getElementById(cloakd3bf85c920a5cc0574e08d914c788d82).innerHTML += +addy_textd3bf85c920a5cc0574e08d914c788d82+; Více od autoraUhelnou elektrárnu Počerady zatím uhlobaron Pavel Tykač nezíská. Proti prodeji ostře vystoupili ekologovéMOSTECKÉ PARKY OBRAZEM: Hrabák, místo, kde trénují řidiči a kde zapomenete, že jste ve městěOpilec budil sousedy. Nechtěl, aby vyhazovali odpadkyNa tohle mohou být nemocnice v Mostě a Ústí hrdé! Nové přístroje za miliony umožní nejkvalitnější péči nedonošeným dětemTřínohá fenka Ťapka má novou parťačku z útulku na canisterapii GSpeech

Podnikání

Co se chystá

Tipy na výlet

Zajímavosti

Ústecký kraj

© 2012 - 2017 | E-mostecko.cz | Sushenka.cz TOPlist

×

Webové stránky skupiny používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

×