Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli.   Audioverze Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli. GSpeech
Čtvrtek 27. duben 2017
Svátek má Jaroslav
Archivováno

Most - Mostecké úředníky čeká mega stěhování podobné filmu Kulový blesk!  Všechny odbory mosteckého magistrátu mají být do konce letošního roku na jednom místě, tedy v hlavní budově magistrátu v Radniční ulici.

Sestěhování úředníků z detašovaného pracoviště v ulici Pionýrů má ulehčit obyvatelům města vyřizování potřebných formalit, neboť všechny odbory budou doslova pod jednou střechou v centru Mostu.

V těchto dnech začínají takzvané přípravné práce. Před samotným stěhováním totiž musí dojít k uspořádání některých odborů v hlavním objektu magistrátu. Tyto změny se provádí za běžného provozu. Po přestěhování úředníků odobru sociálních věcí se nyní na stěhování připravují pracovníci finančního odboru a také odboru školství, kultury a sportu.

Obrovské stěhování pak úředníky čeká na podzim. Podle předpokladů v září a říjnu se odbor správních činností, dosud sídlící na pracovišti v ulici Pionýrů, bude stěhovat do hlavní budovy.

„Stávající změny probíhají za plného provozu a takovým způsobem, aby co nejméně omezily chod úřadu. V případě, že by se vyskytly nějaké potíže, žádáme občany o pochopení. Informaci, kde se který odbor nachází, dostanou v recepci v přízemí magistrátu,“ podotkla tajemnice Jaroslava Boudová.

Mluvčí Mostu Alena Sedláčková podotkla, že budova odloučeného pracoviště magistrátu v ulici Pionýrů je v majetku státu a město Most za její pronájem platí ročně zhruba tři čtvrtě milionu korun. Tyto prostředky tak po sestěhování do hlavní budovy město ušetří.

Napsal
Jan Vraný
Author: Jan VranýEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

  Audioverze Most - Mostecké úředníky čeká mega stěhování podobné filmu Kulový blesk!  Všechny odbory mosteckého magistrátu mají být do konce letošního roku na jednom místě, tedy v hlavní budově magistrátu v Radniční ulici. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Sestěhování úředníků z detašovaného pracoviště v ulici Pionýrů má ulehčit obyvatelům města vyřizování potřebných formalit, neboť všechny odbory budou doslova pod jednou střechou v centru Mostu. V těchto dnech začínají takzvané přípravné práce. Před samotným stěhováním totiž musí dojít k uspořádání některých odborů v hlavním objektu magistrátu. Tyto změny se provádí za běžného provozu. Po přestěhování úředníků odobru sociálních věcí se nyní na stěhování připravují pracovníci finančního odboru a také odboru školství, kultury a sportu. Obrovské stěhování pak úředníky čeká na podzim. Podle předpokladů v září a říjnu se odbor správních činností, dosud sídlící na pracovišti v ulici Pionýrů, bude stěhovat do hlavní budovy. „Stávající změny probíhají za plného provozu a takovým způsobem, aby co nejméně omezily chod úřadu. V případě, že by se vyskytly nějaké potíže, žádáme občany o pochopení. Informaci, kde se který odbor nachází, dostanou v recepci v přízemí magistrátu,“ podotkla tajemnice Jaroslava Boudová. Mluvčí Mostu Alena Sedláčková podotkla, že budova odloučeného pracoviště magistrátu v ulici Pionýrů je v majetku státu a město Most za její pronájem platí ročně zhruba tři čtvrtě milionu korun. Tyto prostředky tak po sestěhování do hlavní budovy město ušetří. var loadAsyncDeferredFacebook = function() { (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = //connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, script, facebook-jssdk)); } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredFacebook, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredFacebook); else window.onload = loadAsyncDeferredFacebook; fSdílet Tweet var loadAsyncDeferredTwitter = function() { var d = document; var s = script; var id = twitter-wjs; var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?http:https;if(!d.getElementById(id)){ js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+://platform.twitter.com/widgets.js;fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);} } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredTwitter, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredTwitter); else window.onload = loadAsyncDeferredTwitter; window.___gcfg = { lang: cs }; var loadAsyncDeferredGooglePlus = function() { var po = document.createElement(script); po.type = text/javascript; po.async = true; po.src = https://apis.google.com/js/plusone.js; po.innerHTML = {lang: cs}; var s = document.getElementsByTagName(script)[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); }; if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredGooglePlus, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredGooglePlus); else window.onload = loadAsyncDeferredGooglePlus; NapsalAuthor: Jan VranýEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. document.getElementById(cloakf46dad0a4e809e6f1552ceff06ccc113).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addyf46dad0a4e809e6f1552ceff06ccc113 = honza.vrany + @; addyf46dad0a4e809e6f1552ceff06ccc113 = addyf46dad0a4e809e6f1552ceff06ccc113 + seznam + . + cz; var addy_textf46dad0a4e809e6f1552ceff06ccc113 = honza.vrany + @ + seznam + . + cz;document.getElementById(cloakf46dad0a4e809e6f1552ceff06ccc113).innerHTML += +addy_textf46dad0a4e809e6f1552ceff06ccc113+; GSpeech

Podnikání

Co se chystá

Tipy na výlet

Zajímavosti

Ústecký kraj

© 2012 - 2017 | E-mostecko.cz | Sushenka.cz TOPlist

×

Webové stránky skupiny používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

×