Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli.   Audioverze Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli. GSpeech
Svátek má Marian
Sobota 25. březen 2017

Most - Řidiče jedoucí po koridoru okolo mosteckého nádraží, a také ty jedoucí přímo k nádraží, čekají omezení v dopravě. Za dva týdny se tam začnou bourat staré mosty přes čtyřproudovou silnici, které jsou v katastrofálním stavu. Nahradí je nové. Šoféři budou muset využít objížďky.

Podle vyjádření zástupce firmy Eurovia CS budou dopravní omezení zavedena podle předběžného odhadu k 1. srpnu. Po dobu výstavby se k nádraží nedostanou vozy městské hromadné dopravy, ani další autobusy.

"Jakmile vypukne stavba naplno, bude třeba uvést do života další nezbytná dopravní opatření. Řidiči i pěší se s některými potýkají již několik měsíců, z bezpečnostních důvodů byl totiž provoz na mostě omezen již v listopadu loňského roku a zrušen byl jeden přechod pro chodce. Další opatření budou následovat," informovala mluvčí mosteckého magistrátu Alena Sedláčková.

"K vlakovému nádraží se dostanou pouze osobní vozy a pěší. Omezení se tedy dotknou jak městské hromadné dopravy, tak linkové a dálkové dopravy. Autobusy nebudou zajíždět až k nádraží, ale jejich poslední zastávka před nádražím bude v Rudolické ulici v blízkosti nástupiště tramvají. K nádraží se tedy lidé dostanou po polovině lávky, a to osobním vozem nebo pěšky z blízké zastávky. Tato opatření budou zavedena nejspíše od 1. srpna, protože se jedná o termín předběžný, může ještě dojít k jeho změně," uvedla Alena Sedláčková.

Demolice dvojice mostů bude probíhat souběžně. Silniční most bude podle vyjádření mostecké radnice zlikvidován celý najednou, lávka pro pěší potom ve dvou etapách, aby na části lávky mohla být zajištěna doprava pro osobní vozy a pěší.

  • Demolice mostů je naplánována na třetí srpnový víkend. V tu dobu bude na několik hodin zcela uzavřena komunikace I/13 vedoucí pod mostem a zřízeny objízdné trasy.
  • Demolici mostů a výstavbu nových provádí firma Eurovia CS, která se stala vítězem veřejné zakázky vyhlášené městem v dubnu letošního roku.Veřejná soutěž snížila cenu z odhadovaných zhruba 72 milionů korun na zhruba 32 milionů korun.
  • Vedle významné finanční úspory by měl být uspořen i čas. Navržený způsob výstavby, resp. demolice obou mostů současně, totiž zkrátí dobu stavebních prací. A tak se Mostečané po novém mostě prvně svezou nebo projdou s velkou pravděpodobností již na přelomu letošního a příštího roku.
  • Průjezd vozidel integrovaného systému, tedy hasičům, záchranné službě a policistům, bude umožněn po celou dobu výstavby.
  • od 1. 8. (termín může být ještě změněn) nebudou autobusy zajíždět až k budově nádraží, poslední zastávka před nádražím bude v Rudolické ulici
  • osobní vozy budou smět jezdit po lávce, rychlost bude omezena na max. 20km/hkomunikace pod mostem bude uzavřena na několik hodin během víkendu v třetím srpnovém týdnu (termín může být ještě změněn)
Napsal
Oldřich Hájek
Author: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Více od autora

  Audioverze Most - Řidiče jedoucí po koridoru okolo mosteckého nádraží, a také ty jedoucí přímo k nádraží, čekají omezení v dopravě. Za dva týdny se tam začnou bourat staré mosty přes čtyřproudovou silnici, které jsou v katastrofálním stavu. Nahradí je nové. Šoféři budou muset využít objížďky. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Podle vyjádření zástupce firmy Eurovia CS budou dopravní omezení zavedena podle předběžného odhadu k 1. srpnu. Po dobu výstavby se k nádraží nedostanou vozy městské hromadné dopravy, ani další autobusy. Jakmile vypukne stavba naplno, bude třeba uvést do života další nezbytná dopravní opatření. Řidiči i pěší se s některými potýkají již několik měsíců, z bezpečnostních důvodů byl totiž provoz na mostě omezen již v listopadu loňského roku a zrušen byl jeden přechod pro chodce. Další opatření budou následovat, informovala mluvčí mosteckého magistrátu Alena Sedláčková. K vlakovému nádraží se dostanou pouze osobní vozy a pěší. Omezení se tedy dotknou jak městské hromadné dopravy, tak linkové a dálkové dopravy. Autobusy nebudou zajíždět až k nádraží, ale jejich poslední zastávka před nádražím bude v Rudolické ulici v blízkosti nástupiště tramvají. K nádraží se tedy lidé dostanou po polovině lávky, a to osobním vozem nebo pěšky z blízké zastávky. Tato opatření budou zavedena nejspíše od 1. srpna, protože se jedná o termín předběžný, může ještě dojít k jeho změně, uvedla Alena Sedláčková. Demolice dvojice mostů bude probíhat souběžně. Silniční most bude podle vyjádření mostecké radnice zlikvidován celý najednou, lávka pro pěší potom ve dvou etapách, aby na části lávky mohla být zajištěna doprava pro osobní vozy a pěší. Demolice mostů je naplánována na třetí srpnový víkend. V tu dobu bude na několik hodin zcela uzavřena komunikace I/13 vedoucí pod mostem a zřízeny objízdné trasy. Demolici mostů a výstavbu nových provádí firma Eurovia CS, která se stala vítězem veřejné zakázky vyhlášené městem v dubnu letošního roku.Veřejná soutěž snížila cenu z odhadovaných zhruba 72 milionů korun na zhruba 32 milionů korun. Vedle významné finanční úspory by měl být uspořen i čas. Navržený způsob výstavby, resp. demolice obou mostů současně, totiž zkrátí dobu stavebních prací. A tak se Mostečané po novém mostě prvně svezou nebo projdou s velkou pravděpodobností již na přelomu letošního a příštího roku. Průjezd vozidel integrovaného systému, tedy hasičům, záchranné službě a policistům, bude umožněn po celou dobu výstavby. od 1. 8. (termín může být ještě změněn) nebudou autobusy zajíždět až k budově nádraží, poslední zastávka před nádražím bude v Rudolické ulici osobní vozy budou smět jezdit po lávce, rychlost bude omezena na max. 20km/hkomunikace pod mostem bude uzavřena na několik hodin během víkendu v třetím srpnovém týdnu (termín může být ještě změněn) var loadAsyncDeferredFacebook = function() { (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = //connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, script, facebook-jssdk)); } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredFacebook, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredFacebook); else window.onload = loadAsyncDeferredFacebook; fSdílet Tweet var loadAsyncDeferredTwitter = function() { var d = document; var s = script; var id = twitter-wjs; var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?http:https;if(!d.getElementById(id)){ js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+://platform.twitter.com/widgets.js;fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);} } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredTwitter, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredTwitter); else window.onload = loadAsyncDeferredTwitter; window.___gcfg = { lang: cs }; var loadAsyncDeferredGooglePlus = function() { var po = document.createElement(script); po.type = text/javascript; po.async = true; po.src = https://apis.google.com/js/plusone.js; po.innerHTML = {lang: cs}; var s = document.getElementsByTagName(script)[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); }; if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredGooglePlus, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredGooglePlus); else window.onload = loadAsyncDeferredGooglePlus; NapsalAuthor: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. document.getElementById(cloakb13accf98e382424f6dadf0e0e3d7c94).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addyb13accf98e382424f6dadf0e0e3d7c94 = oldrich.hajek + @; addyb13accf98e382424f6dadf0e0e3d7c94 = addyb13accf98e382424f6dadf0e0e3d7c94 + e-mostecko + . + cz; var addy_textb13accf98e382424f6dadf0e0e3d7c94 = oldrich.hajek + @ + e-mostecko + . + cz;document.getElementById(cloakb13accf98e382424f6dadf0e0e3d7c94).innerHTML += +addy_textb13accf98e382424f6dadf0e0e3d7c94+; Více od autora Obyvatel přibylo, počet svateb rostl nejvíc za osm letMost chce prodloužit autobusovou linku ve Vtelně, část lidí je protiStrážníci zasahovali u opilých žen: Jedna se udeřila hlavou o lampu, druhá sedala lidem na klínVrátí se do Krušných hor hornictví? Kvůli zásobám lithia do baterií možná anoOBRAZEM: Verva skončila, hokejisté se rozloučili se sezónou a fanoušky GSpeech

Sport

Co se chystá

Tipy na výlet

Zajímavosti

© 2012 - 2017 | E-mostecko.cz | Sushenka.cz TOPlist

×

Tyto stránky používají cookies, které se ukládají ve Vašem prohlížeči. Více informací

×