Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli.   Audioverze Roman Pecháň by měl přestat kouřit, protože má plíce v prdeli. GSpeech
Pátek 28. duben 2017
Svátek má Vlastislav
Archivováno

Most - Každý ročník musí mít své vítěze, a tak i Carboniacup v sezóně 2014 dozrál do finále, které se konalo posledním šestým sobotním závodem na autodromu v Mostě při rekordní účasti 91 přihlášených vozů i v dosti mlhavém a mrholivém počasí.

Carboniacup v Mostě na místním okruhu. Foto: Vladimír Rožánek

Oblíbený Mostecký autodrom už potřetí a letos naposledy přivítal účastníky Carboniacupu. Po zrušeném závodním víkendu v březnu na Mugellu v Itálii zahajoval sezónu právě tento autodrom a také ji velkoryse uzavřel. Ten, kdo chtěl vidět různé modely aut, nebo si zazávodit o poháry naposled se svými soupeři před zimní přestávkou, v Carboniacupu své favority a soupeře jistě našel. Pro diváky je zde také k vidění vždy široká škála ostatních oku lahodících značek vozů jako jsou Alfa Romeo, BMW, Porsche, KTM X-Bow, Caterhamy, Ford Mustang, nebo unikáty Noble M400, Ultima GT, nebo ryze formulové vozy Tomis, MTX, či prototypy Radical, Norma nebo premiérově se zde účastnila v soubojích na trati Praga R1, kterou představila firma Praga a která s jezdcem Tomášem Vojtěchem trochu přizdobila poslední letošní, ač trochu deštivé závody Carboniacupu v Mostě.

Po ranních třech 20min. trénincích, kdy jako vždy mají možnost jezdci potrénovat znalosti tratě a nastavit svůj vůz nejlépe do kvalifikace, aby si zde již vybojovali pěkné místo na startovním roštu a tím si zabezpečili i téměř .-) klidný letmý start do závodu. Proběhlo vše tak jak má a mohl být závod o poslední body odstartován.

V Mostě nakonec po úpěnlivých bojích bez vážných nehod zvítězili ve skupinách upravených automobilů (A) a odvezli si krom ocenění také poslední důležité body do celkového hodnocení tito jezdci:

A1 - Petr Zelenka - Suzuki Swift Kit Car
A2 - Jiří Stránský – Škoda Octavia DTM
A3 - Petr Doležal BMW 1.
Ve více upravovaných vozech a většíh obsahů motorů skupiny A+ dominovali v:
A4 - Michal Petrů – BMW M3
A5 - Milan Kodídek – Porsche GT3
A6 - Stanislav Šedivec – Corvette ZR1
A7 - Tomáš Horák – Honda Civic
A8 - Petr Krejsa – Lotus Elise
A9 - Lukáš Urban – Ultima GTR

Mezi sériovými vozy skupiny B a jejich podskupin zajeli nejlépe v:

B1 - David Karchňak – Alfa Romeo
B3 - Zdeněk Čurda – BMW M3
B4 - Zbyněk Čurda – BMW M3
B5 - Jan Mareček – Nissan GTR.

Speciální vozy uvidíme ve skupině C, tedy Caterhamy, KTM X-Bow, Radicaly a další prototypy a kde ve skupinách s céčkem dominovali:

C1 - Michal Bláha - Radical SR4
C2 - Martin Šípek - Norma FC20
C3 - Michal Vítek - Caterham
C4 - Martin Křeček - Caterham
C5 - Miroslav Šimon - KTM X-Bow
C6 - Tomáš Miniberger - KTM X-Bow

Poslední skupinu D představují volné formule E, které startovaly společně se speciály a jejichž start doprovázela již při slabém dešti pěkná mela, kdy se tři vozy dostali do hodin, srazili se a někteří už nemohli pokračovat v závodě a druhý okruh absolvovali jezdci už pod žlutými vlajkami.

V této skupině to pak dopadlo následovně:

D1 - Lumír Vaszily - Tomis 03
D2 - Miroslav Veselý - NF1400
D3 - Matthias Stark - Formule Renault 2,0

Favorit Filip Zelenský s rychlým monopostem Dallara 394 Mugen Honda byl v závěrečném závodu klasifikován ve své skupině až na čtvrtém místě, díky havárii z prvního kola, která byla zaviněna jinými jezdci tak bohužel nedobrovolně přišel i o celkové vítězství celé sezony Carbonia cupu. Celkové vítězství tak letos připadlo a zasloužil si pan Stanislav Šedivec, který jezdil letošní sezonu v závodní třídě A, kam přestoupil z minulých ročníků ze třídy B a který svými šesti prvními místy letos nasbíral plných 120bodů ze všech zúčastněných. Gratulujeme.

Již brzy se můžete těšit na článek shrnující celou sezónu 2014 s přehledem jednotlivých jmen vítězů s pozváním na slavnostní vyhlášení.

Výsledky z Mostu naleznete zde.

Napsal
Oldřich Hájek
Author: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Více od autora

  Audioverze Most - Každý ročník musí mít své vítěze, a tak i Carboniacup v sezóně 2014 dozrál do finále, které se konalo posledním šestým sobotním závodem na autodromu v Mostě při rekordní účasti 91 přihlášených vozů i v dosti mlhavém a mrholivém počasí. (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Oblíbený Mostecký autodrom už potřetí a letos naposledy přivítal účastníky Carboniacupu. Po zrušeném závodním víkendu v březnu na Mugellu v Itálii zahajoval sezónu právě tento autodrom a také ji velkoryse uzavřel. Ten, kdo chtěl vidět různé modely aut, nebo si zazávodit o poháry naposled se svými soupeři před zimní přestávkou, v Carboniacupu své favority a soupeře jistě našel. Pro diváky je zde také k vidění vždy široká škála ostatních oku lahodících značek vozů jako jsou Alfa Romeo, BMW, Porsche, KTM X-Bow, Caterhamy, Ford Mustang, nebo unikáty Noble M400, Ultima GT, nebo ryze formulové vozy Tomis, MTX, či prototypy Radical, Norma nebo premiérově se zde účastnila v soubojích na trati Praga R1, kterou představila firma Praga a která s jezdcem Tomášem Vojtěchem trochu přizdobila poslední letošní, ač trochu deštivé závody Carboniacupu v Mostě. Po ranních třech 20min. trénincích, kdy jako vždy mají možnost jezdci potrénovat znalosti tratě a nastavit svůj vůz nejlépe do kvalifikace, aby si zde již vybojovali pěkné místo na startovním roštu a tím si zabezpečili i téměř .-) klidný letmý start do závodu. Proběhlo vše tak jak má a mohl být závod o poslední body odstartován. V Mostě nakonec po úpěnlivých bojích bez vážných nehod zvítězili ve skupinách upravených automobilů (A) a odvezli si krom ocenění také poslední důležité body do celkového hodnocení tito jezdci: A1 - Petr Zelenka - Suzuki Swift Kit CarA2 - Jiří Stránský – Škoda Octavia DTMA3 - Petr Doležal BMW 1.Ve více upravovaných vozech a většíh obsahů motorů skupiny A+ dominovali v:A4 - Michal Petrů – BMW M3A5 - Milan Kodídek – Porsche GT3A6 - Stanislav Šedivec – Corvette ZR1A7 - Tomáš Horák – Honda CivicA8 - Petr Krejsa – Lotus EliseA9 - Lukáš Urban – Ultima GTR Mezi sériovými vozy skupiny B a jejich podskupin zajeli nejlépe v: B1 - David Karchňak – Alfa RomeoB3 - Zdeněk Čurda – BMW M3B4 - Zbyněk Čurda – BMW M3B5 - Jan Mareček – Nissan GTR. Speciální vozy uvidíme ve skupině C, tedy Caterhamy, KTM X-Bow, Radicaly a další prototypy a kde ve skupinách s céčkem dominovali: C1 - Michal Bláha - Radical SR4C2 - Martin Šípek - Norma FC20C3 - Michal Vítek - CaterhamC4 - Martin Křeček - CaterhamC5 - Miroslav Šimon - KTM X-BowC6 - Tomáš Miniberger - KTM X-Bow Poslední skupinu D představují volné formule E, které startovaly společně se speciály a jejichž start doprovázela již při slabém dešti pěkná mela, kdy se tři vozy dostali do hodin, srazili se a někteří už nemohli pokračovat v závodě a druhý okruh absolvovali jezdci už pod žlutými vlajkami. V této skupině to pak dopadlo následovně: D1 - Lumír Vaszily - Tomis 03D2 - Miroslav Veselý - NF1400D3 - Matthias Stark - Formule Renault 2,0 Favorit Filip Zelenský s rychlým monopostem Dallara 394 Mugen Honda byl v závěrečném závodu klasifikován ve své skupině až na čtvrtém místě, díky havárii z prvního kola, která byla zaviněna jinými jezdci tak bohužel nedobrovolně přišel i o celkové vítězství celé sezony Carbonia cupu. Celkové vítězství tak letos připadlo a zasloužil si pan Stanislav Šedivec, který jezdil letošní sezonu v závodní třídě A, kam přestoupil z minulých ročníků ze třídy B a který svými šesti prvními místy letos nasbíral plných 120bodů ze všech zúčastněných. Gratulujeme. Již brzy se můžete těšit na článek shrnující celou sezónu 2014 s přehledem jednotlivých jmen vítězů s pozváním na slavnostní vyhlášení. Výsledky z Mostu naleznete zde. var loadAsyncDeferredFacebook = function() { (function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = //connect.facebook.net/cs_CZ/sdk.js#xfbml=1&version=v2.5; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, script, facebook-jssdk)); } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredFacebook, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredFacebook); else window.onload = loadAsyncDeferredFacebook; fSdílet Tweet var loadAsyncDeferredTwitter = function() { var d = document; var s = script; var id = twitter-wjs; var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0],p=/^http:/.test(d.location)?http:https;if(!d.getElementById(id)){ js=d.createElement(s);js.id=id;js.src=p+://platform.twitter.com/widgets.js;fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);} } if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredTwitter, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredTwitter); else window.onload = loadAsyncDeferredTwitter; window.___gcfg = { lang: cs }; var loadAsyncDeferredGooglePlus = function() { var po = document.createElement(script); po.type = text/javascript; po.async = true; po.src = https://apis.google.com/js/plusone.js; po.innerHTML = {lang: cs}; var s = document.getElementsByTagName(script)[0]; s.parentNode.insertBefore(po, s); }; if (window.addEventListener) window.addEventListener(load, loadAsyncDeferredGooglePlus, false); else if (window.attachEvent) window.attachEvent(onload, loadAsyncDeferredGooglePlus); else window.onload = loadAsyncDeferredGooglePlus; NapsalAuthor: Oldřich HájekEmail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. document.getElementById(cloak6f1939158e840b9c2bffd96eec93f7b3).innerHTML = ; var prefix = ma + il + to; var path = hr + ef + =; var addy6f1939158e840b9c2bffd96eec93f7b3 = oldrich.hajek + @; addy6f1939158e840b9c2bffd96eec93f7b3 = addy6f1939158e840b9c2bffd96eec93f7b3 + e-mostecko + . + cz; var addy_text6f1939158e840b9c2bffd96eec93f7b3 = oldrich.hajek + @ + e-mostecko + . + cz;document.getElementById(cloak6f1939158e840b9c2bffd96eec93f7b3).innerHTML += +addy_text6f1939158e840b9c2bffd96eec93f7b3+; Více od autoraMOSTECKÉ PARKY OBRAZEM: Hrabák, místo, kde trénují řidiči a kde zapomenete, že jste ve městěOpilec budil sousedy. Nechtěl, aby vyhazovali odpadkyNa tohle mohou být nemocnice v Mostě a Ústí hrdé! Nové přístroje za miliony umožní nejkvalitnější péči nedonošeným dětemTřínohá fenka Ťapka má novou parťačku z útulku na canisterapiiOBRAZEM: Tady se začíná stavět obří továrna na pneumatiky. Přinese až 1500 míst GSpeech

Podnikání

Co se chystá

Tipy na výlet

Zajímavosti

Ústecký kraj

© 2012 - 2017 | E-mostecko.cz | Sushenka.cz TOPlist

×

Webové stránky skupiny používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

×