22. ledna 2017 Svátek má Slavomír

Most - Velké stěhování mosteckých magistrátních úředníků skončilo. Na pobočce v ulici Pionýrů je zavřeno. Už od pondělka mohou lidé své záležitosti vyřídit v jediné budově v centru Mostu v Radniční ulici.

První den, tedy pondělí 7. října, se neobešel bez drobné komplikace. Ta nastala hned po ránu, kdy po spuštění systémů občanských průkazů a cestovních dokladů nepracovala tři náběrová okénka. „Do třiceti minut byly ale problémy odstraněny, takže jsme náběr žádostí obnovili již v půl deváté a celý zbytek dne proběhl už bez problémů," informovala vedoucí oddělení matriky a dokladů Martina Pokorná. Ten den se na vyvolávacím systému přihlásilo více než devět stovek klientů. Největší nápor, a to téměř pět set lidí, byl u občanských průkazů a pasů, protože tato agenda měla z důvodu stěhování nejdelší, a to týdenní výluku.

"Agendy odboru správních činností najdou občané ve třetím patře budovy magistrátu. Tam si tedy vyřídí občanský průkaz i pas, řidičský průkaz nebo přihlášení vozidla, ale také matriční doklady a evidenci obyvatel. Klienti, kteří využijí některou z uvedených činností, musejí nejprve využít vyvolávací systém s tlačítky jednotlivých agend. Vyvolávací systém se nachází ve třetím patře úřadu," popsala organizaci Alena Sedláčková, mluvčí města.

Občané mohou nadále využívat i elektronický systém objednávek na úřad. Sestěhováním posledních agend do budovy v Radniční ulici tak mostecký magistrát završil svou několikaletou snahu o poskytování všech služeb v jedné budově. „Celá akce stěhování byla velmi dobře logisticky nejen naplánována, ale také uskutečněna. Podařilo se nám dodržet harmonogram a slib, že stěhování zatíží občany co nejméně," konstatovala tajemnice magistrátu Jaroslava Boudová.

Co se chystá

Zpravodajství

Tipy na výlet

Zajímavosti

Životní styl

×

Tyto stránky používají cookies, které se ukládají ve Vašem prohlížeči.