6. prosince 2016 Svátek má Mikuláš

Most – Svěží vítr v podobě nového vedení mosteckého hokejového klubu má přinést sportovní bojovnost, dobrou atmosféru a v neposlední řadě i řadu inovací a novinek pro diváky. Většinovým majitelem HC Most se totiž stala společnost LH-profi s.r.o., jejímiž jednateli jsou Robert Šatník starší a Robert Šatník mladší. LH-profi s.r.o. je profesionální sportovní agentura zastupující hráče a trenéry, která v současné době vlastní 60 procent akcií klubu.

Nové vedení mosteckých hokejistů vnáší svěží vítr do klubu a slibuje bojovnou hru i řadu novinek pro diváky

Na snímku nový majitel klubu Robert Šatník. Foto: Jan Vraný

Robert Šatník starší je úspěšný severočeský podnikatel z Varnsdorfu, působí v několika oblastech podnikání a je i bývalým krajským radním. Jeho sportovní agentura zastupuje přibližně třicet hráčů, z nichž někteří působí i v extralize.
I když žije ve Varnsdorfu, tak na Mostecku rovněž úspěšně podniká. Prioritou klubu je pro letošní sezonu jeho stabilizace a pokud možno klidné udržení v 1. lize. V minulosti se klub pravidelně pohyboval na sestupových pozicích, čemuž se současné vedení snaží zabránit.

Klub se v letošní sezoně stal oficiálně farmou HC Verva Litvínov a pokud bude všechno fungovat tak, jak je domluveno, mělo by to být obrovským přínosem jak pro klub, tak pro hráče, a to nejen po finanční stránce. „Most totiž připravuje hráče pro Vervu Litvínov. Jsme jakousi farmou. Máme tu cca polovinu litvínovských hráčů, které tak připravujeme pro extraligu. Málo vytěžovaní litvínovští hráči nebo hráči po zranění by se měli rozehrávat u nás, Litvínov si může kdykoliv podle svých potřeb sáhnout do řad našich hráčů," řekl úvodem jednatel Šatník.

Vedle zkvalitnění samotné hry se nové vedení klubu chce zaměřit i na zvýšení komfortu pro diváky. A plánů do budoucna je hned několik. Návštěvníci stadiónu se tak budou moci těšit na přestávkové programy, soutěže a například i na zkvalitnění občerstvení. V tom by měl napomoci také provozovatel místní restaurace.

Divácky atraktivní bude i plánovaný nákup LED velkoplošného televizoru, na kterém budou diváci mimo jiné moci sledovat děj nejen na ledové ploše, ale i v ochozech stadiónu. „Tato investice by se mohla vejít do půl miliónu korun. Obrazová kostka by totiž vyšla podstatně dráž. Tam se ceny pohybují v řádech miliónů korun. Myslím si, že i LED velkoplošný televizor bude pro naše diváky velkým a příjemným překvapením a měl by být atraktivní i pro sponzory klubu," přeje si jednatel Robert Šatník.

Letošní novinkou HC Most bude i nové logo, nové dresy hokejistů a zejména nové webové stránky klubu, prostřednictvím kterých se klub chystá komunikovat se svými fanoušky. Vedení mosteckých hokejistů plánuje pořídit i speciální vstupní turnikety na zimní stadion. „Díky nim můžeme odlehčit pořadatelské službě, která se bude moci věnovat ostraze a bezpečnosti návštěvníků a nedělat pouze vrátného u vstupu. Navíc elektronické turnikety nám umožní přesnou evidenci počtu návštěvníků na domácích utkáních. Rádi bychom pořídili přenosné turnikety, které bude vlastník zimního stadionu - Město Most, využívat i na jiné své akce. Může jít například o kulturní nebo sportovní projekty, kde se dají přenosné turnikety využít," vysvětlil jednatel Šatník s tím, že tato investice by se měla vejít do přibližně 200 tisíc korun. Tyto potřebné investice klub plánuje přesto, že má nejnižší rozpočet ze všech klubů v 1. hokejové lize.

Město Most se pyšní titulem Evropské město sportu 2015. I v této souvislosti chce vedení klubu nově daleko více spolupracovat právě s městem a usiluje také o větší podporu radnice.

Své priority vedení klubu již představilo nejen samotným hráčům, ale nyní se o ně chce podělit i se svými fanoušky. Letošní sezónu tak Robert Šatník bere jako jakési zahřívací úvodní kolo, chce klub hlavně stabilizovat, zajistit mu financování, přilákat nové i bývalé sponzory a nastartovat pro budoucí roky, kdy by se klub chtěl vymanit ze sestupových pozic a bojovat o vyšší místa v prvoligové tabulce.

Po změně vedení a nedávné špatné finanční situaci v klubu se výrazně zlepšila i nálada v kabinách mužstva, což se projevuje právě i ve zvýšené bojovnosti na ledové ploše. „Pokud budou kluci v pohodě, budou vyhrávat a tím přilákají na stadion fanoušky. Diváci chtějí vidět pěknou hru, výhry domácího týmu a neodcházet ze stadionu zklamaní nebo dokonce znudění," vysvětlil Robert Šatník.

Diváci se mohou při domácích zápasech rovněž těšit na nové soutěže i doprovodné programy. Zpravodajský server e-mostecko.cz je jedním z mediálních partnerů mosteckých hokejistů a čtenáři se tak mohou těšit ve spolupráci s klubem HC Most i na soutěže o vstupenky na domácí utkání.

Co se chystá

Zpravodajství

Tipy na výlet

Zajímavosti

Životní styl

×

Tyto stránky používají cookies, které se ukládají ve Vašem prohlížeči.