6. prosince 2016 Svátek má Mikuláš

Most - Od začátku září do prvního říjnového týdne proběhne na mosteckém magistrátu několik odstávek jednotlivých agend. Důvodem je stěhování odboru správních činností do hlavní budovy magistrátu v Radniční ulici.

"Většina nezbytných odstávek je naplánována na čtvrtky a pátky, tedy tak, aby se v co nejmenší míře dotkla občanů a klientů úřadu. Týdenní odstávka ale čeká agendu občanských průkazů a cestovních dokladů. Ze stejného důvodu bude na uvedené období také odstaven on-line systém objednávání na úřad," říká mluvčí Mostu Alena Sedláčková.

Agenda občanských průkazů a cestovních dokladů by měla být odstavena od 30. září do 4. října. „Přestěhování těchto činností z jedné do druhé budovy je náročnější, protože obnáší stěhování uvedených pracovišť včetně fotokabinek. Výpočetní techniku pak přijedou přestěhovat sami pracovníci ministerstva vnitra, kteří také musejí schválit nové umístění kabinek. Proto si občané nebudou moci vyřídit občanské průkazy nebo pasy v průběhu celého jednoho týdne," vysvětluje důvody odstávky tajemnice magistrátu Jaroslava Boudová. Upozorňuje současně, že termín je prozatímní a může se ještě změnit. Kdo tedy potřebuje provést změnu v uvedených dokladech nebo požádat o nové, měl by tak učinit co nejdříve.

 

Stěhování odstaví také ostatní agendy spadající do kompetence odboru správních činností. Od čtvrtka         29. srpna do pátku 30. srpna se bude stěhovat učebna e-testů a zkušební komisaři, v uvedené době proto nebudou probíhat řidičské zkoušky. Běžný provoz, ale už v nových prostorách, tedy v Radniční ulici, bude zahájen v pondělí 2. září.

 

Od čtvrtka 12. září do pátku 13. září bude pro klienty uzavřena ohlašovna a matrika. Své záležitosti budou moci lidé vyřídit v Radniční ulici od pondělí 16. září.

Ušetřena nezůstane ani agenda vozidel, ta bude dočasně uzavřena od čtvrtka 19. září do pátku 20. září a klienti mohou do nově upravených prostor v Radniční ulici dorazit v pondělí   23. září letošního roku.

Uvedené termíny odstávek jsou v tuto chvíli předběžné a mohou se ještě změnit. Magistrát města Mostu proto žádá občany o pochopení, případně upravené termíny budou včas zveřejněny na webových stránkách města. „Věříme, že občané pochopí nutnost odstávek. Naplánovali jsme je tak, abych dopad na klienty byl minimální. Ve většině případů se dotkne pouze jednoho úředního dne. Přestěhování jistě ocení sami občané, protože veškeré agendy už bude magistrát vyřizovat pod jednou střechou," dodala tajemnice Jaroslava Boudová. Agendy, které se stěhují z budovy v ulici Pionýrů, od září nebo října najdou občané ve třetím patře budovy v Radniční ulici v centru Mostu.

Mostecký magistrát se tak po letech snažení sestěhuje do jediné budovy. Opustí pracoviště v ulici Pionýrů, tato budova je totiž v majetku státu, a za její pronájem proto muselo město státu ročně platit téměř 800 tisíc korun. Sestěhování agend tak nepřinese jen výhody pro občany a úředníky, ale také úsporu nemalých finančních prostředků.

Plán odstávek (termíny jsou předběžné!)

čtvrtek 29. 8. a pátek 30. 8.                   e-testy (řidičské zkoušky)

čtvrtek 5. 9. a pátek 6. 9.              řidičské průkazy a bodový systém

čtvrtek 12. 9. a pátek 13. 9.       ohlašovna a matrika

čtvrtek 19. 9. a pátek 20. 9.          evidence vozidel

pondělí 30. 9. až pátek 4. 10.       občanské průkazy a cestovní doklady

 

Co se chystá

Zpravodajství

Tipy na výlet

Zajímavosti

Životní styl

×

Tyto stránky používají cookies, které se ukládají ve Vašem prohlížeči.