Tohle není jen mikina, ale i jasný vzkaz. Foto: Oldřich Hájek
Most

Mostecko – Být patriotem je v módě a obyvatelé měst na severu Čech to dokazují čím dál častěji. Radnice jdou tomuto trendu naproti a pro své fanoušky připravují předměty, kterými mohou dát svou náklonnost k domovu najevo. Zatímco Most zásobil své infocentrum novinkami na rok 2026, Litvínov je uprostřed velkého procesu hledání nové vizuální identity.

Pro Mostečany, kteří hledají originální dárek pod stromeček, připravilo město hned několik novinek. Všechny jsou k dostání v Turistickém informačním centru.

Nejvýraznějším kouskem v nabídce jsou nové mikiny s motivem I ❤️ MOST. Podle města nejde jen o oblečení, ale o postoj. „Je to jasný vzkaz, že Most nosíte v srdci a máte styl. Stylovější merch široko daleko nenajdeš,“ láká radnice na novou kolekci.

Vánoce a rok 2026

Kdo dává přednost klasice, může sáhnout po jemné skleněné ozdobě na vánoční stromeček, která je letos v infocentru novinkou. Na stolech patriotů by pak neměl chybět stolní kalendář pro rok 2026. Ten stojí 82 korun a ukazuje město z různých perspektiv – od klidu u jezera přes moderní architekturu až po ikonické vyhlídky a místa, kde má Most skutečnou duši.

Jak nový kalendář, tak i ozdobu seženou zájemci v Informačním a turistickém centru. Foto: město Most

Klášterec má e-shop, Litvínov finišuje soutěž

Trend městského vizuálu sledují i sousedé. Klášterec nad Ohří už spustil specializovaný e-shop, kde nabízí široký výběr triček, čepic a kšiltovek. Nápisy například vtipně odkazují na řeku Ohři, která městem protéká a město ji má i ve svém názvu.

Oproti tomu Litvínov stojí na prahu velké změny. Město aktuálně vybírá svou novou vizuální identitu, která sjednotí komunikaci radnice i městských organizací. Z původních třiceti zájemců postoupilo do finále pět grafických studií.

Aby návrhy ne vznikaly jen „od stolu“, strávili designéři v Litvínově celý den. „Prošli jsme si město pěšky, ale projeli ho i autobusem, včetně průmyslových částí. Cílem bylo, aby si udělali ucelený obrázek o tom, čeho si vážíme,“ popsala starostka Litvínova Kamila Bláhová. V zadání designérů rezonují témata typická pro město – hokej a chemický průmysl.

První návrhy si porota prohlédla už včera, tedy 8. prosince, definitivní vítěz by měl být znám 26. ledna. 

Litvínov nezhasne

Pokud Litvínovští nechtějí čekat na oficiální městské předměty, mohou sáhnout po fanouškovské edici. Fanklub Ropáci on Tour nabízí trička s nápisem „Litvínov nezhasne“. Koupit se dají přes e-shop Hokej-karty.cz, v prodejně ve Vrchlického ulici nebo na stánku U Bohyho během hokejových zápasů.

REKLAMA
REKLAMA

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru